Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-11-18 14:25:49.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-10-18 13:46:35 | Data modyfikacji: 2024-10-29 12:01:40.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-10-10 11:06:40.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-10-09 13:46:16.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-10-02 08:25:30.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-10-02 08:11:54.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-10-01 09:23:29.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-09-27 11:05:15.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-09-27 11:04:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-09-16 14:03:22.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-09-16 14:00:08.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn.„Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni i stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jarocinie, jako realizacja zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”. |
Pismo ws wyboru oferty -1.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-08-12 14:14:29.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. „Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni i stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jarocinie, jako realizacja zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”. |
informacja z otwarcia ofert-1.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-08-09 13:37:45.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-08-02 13:17:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-07-16 12:55:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-07-05 14:18:28.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-07-02 10:33:15.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania odporności z terenu gminy Jarocin” |
SKM_C450i24062319290.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-06-24 12:01:45.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn.„Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania odporności z terenu gminy Jarocin” |
Informacja z otwarcia ofert Azbest 2024.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-06-20 12:15:11.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-06-18 13:45:46.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-06-11 14:30:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-04-08 14:18:25.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-04-02 13:26:50 | Data modyfikacji: 2024-04-02 13:30:49.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-04-02 12:57:34 | Data modyfikacji: 2024-04-02 13:24:25.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-03-14 12:02:16 | Data modyfikacji: 2024-03-14 12:14:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-03-04 13:41:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-03-01 10:17:21.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-03-01 10:02:36.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-02-28 11:19:01.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-02-26 12:32:33.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-02-14 14:22:40.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-01-22 14:31:46.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: Wykonanie rozgraniczenia działek nr ewid. 1492/2, 1492/4 z działkami sąsiednimi nr ewid. 1493, 1492/7, położonymi w obrębie Wólka Tanewska gmina Ulanów |
Wybór oferty rozgraniczenie Wólka Tanewska |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-01-09 10:53:12 | Data modyfikacji: 2024-01-09 10:55:10.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2024-01-09 10:48:41 | Data modyfikacji: 2024-01-09 10:51:16.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. "Zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej i przeciwpożarowej w kosciele parafialnym w Domstawie" |
wybór oferty Kosciół Domostawa.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2024-01-05 08:46:53.
Odrzucenie oferty na zadanie pn. "Zakup i montaż instalacji przeciwwłamaniowej i przeciwpożarowej w kosciele parafialnym w Domstawie" |
Odrzucenie oferty Stadnik.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-12-28 13:03:34.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-12-14 15:21:54 | Data modyfikacji: 2023-12-14 15:28:18.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-12-12 10:19:08 | Data modyfikacji: 2023-12-13 13:45:30.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. "Dożywianie uczniów w szkołach na terenie gminy Jarocin oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jarocinie w 2024 roku" |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DOŻYWIANIE 2024.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-12-11 09:52:21.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-11-30 13:59:48.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-11-29 12:48:17.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-11-27 13:50:22.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-11-15 11:11:23.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-11-10 11:43:43.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-10-12 10:26:44.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-10-11 13:49:29.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-10-03 09:54:08.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-10-02 14:10:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-09-29 11:33:02.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-09-18 13:20:42 | Data modyfikacji: 2023-09-18 13:24:29.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-09-06 10:22:30.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-08-31 13:07:08.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-08-24 09:38:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-07-27 13:10:19.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-07-24 13:31:33.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-07-07 10:34:53.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Golce gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 442 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 443/1 |
Wybór oferty rozgraniczenie Golce |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-07-05 14:43:43 | Data modyfikacji: 2023-07-05 14:45:00.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn.: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Golce gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 442 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 443/1 |
Informacja z otwarcia ofert rozgraniczenie Golce |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-07-05 14:40:22 | Data modyfikacji: 2023-07-05 14:41:42.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-06-20 15:37:05 | Data modyfikacji: 2023-06-20 15:41:31.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Jarocin gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 907/7 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 906 |
Wybór oferty rozgraniczenie Jarocin |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-05-09 16:03:35 | Data modyfikacji: 2023-05-09 16:05:25.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn.: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Jarocin gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 907/7 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 906 |
Informacja z otwarcia ofert rozgraniczenie Jarocin |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-05-09 16:00:09 | Data modyfikacji: 2023-05-09 16:01:24.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-05-09 15:52:52 | Data modyfikacji: 2023-05-09 15:54:54.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-27 13:07:12.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-24 11:10:19.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-04-24 10:25:28 | Data modyfikacji: 2023-04-24 10:29:08.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-04-21 15:04:55 | Data modyfikacji: 2023-04-21 15:10:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-12 13:29:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-11 13:35:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-07 11:00:12.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-04-03 12:29:23.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-03-28 14:31:27.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-03-27 10:18:51.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-03-27 10:17:16.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie: Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Majdan Golczański gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 230 z działkami sąsiednimi nr 231/1, 231/2 |
Wybór oferty rozgraniczenie Majdan Golczański |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-03-14 11:49:13 | Data modyfikacji: 2023-03-14 11:51:07.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-03-13 13:08:15.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-03-10 14:11:08 | Data modyfikacji: 2023-03-10 14:13:57.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2023-03-02 15:25:56 | Data modyfikacji: 2023-03-02 15:40:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-03-02 09:43:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-02-28 13:32:46 | Data modyfikacji: 2023-02-28 13:37:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-02-20 12:34:06.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-02-14 11:44:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-02-10 13:53:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-02-01 13:51:18.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-30 13:54:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-30 12:31:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-27 14:11:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-25 13:41:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-17 10:32:22.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2023-01-13 13:41:16.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-28 09:25:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-22 08:54:00.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn."Zakup zdostawą oleju opałowego do ZespołuSzkolno-Przedszkolnego w Jarocinie" II raz |
|
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-22 08:03:19.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn."Zakup zdostawą oleju opałowego do ZespołuSzkolno-Przedszkolnego w Jarocinie" II raz |
|
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-22 07:57:54.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn."Zakup zdostawą oleju opałowego do ZespołuSzkolno-Przedszkolnego w Jarocinie" II raz |
|
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-22 07:39:53.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn."Zakup zdostawą oleju opałowego do ZespołuSzkolno-Przedszkolnego w Jarocinie" II raz |
|
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-22 07:20:21.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-21 06:58:45.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn. "Dozywianie uczniów w szkołach na terenie gminyJarocin oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jarocinie w 2023 roku" |
Powiadomienie o wyborze oferty dożywianie 2023r..pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-19 13:49:52 | Data modyfikacji: 2022-12-19 13:50:30.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-16 14:16:45.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. "Dożywianie uczniów w szkołach na terenie gminy Jarocin oraz dzierzawa pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jarocinie w 2023 roku" |
Informacja z otwarcia ofert dożywianie 2023r..pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-15 13:02:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-08 13:39:56 | Data modyfikacji: 2022-12-08 13:51:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-06 09:07:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-05 13:06:28 | Data modyfikacji: 2022-12-05 13:10:24.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-12-02 14:35:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-29 13:37:06.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-28 14:33:09.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-22 11:55:53.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-21 14:31:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-10 10:43:13.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-11-07 12:16:28.
Unieważnienie postepowania na sprzedaż majatku ruchomego Gminy Jarocin-samochodu AUTOSAN A0909L.03.S 12,5 t |
uniewaznienie autobus.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-28 12:45:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-26 14:03:31 | Data modyfikacji: 2022-10-26 14:03:56.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-24 13:26:58.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-19 12:45:00 | Data modyfikacji: 2022-10-19 12:45:36.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-18 12:18:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-18 09:06:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-14 09:50:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-10 14:06:30.
Ogłoszenie o sprzedaży, w formie przetargu pisemnego nieograniczonego, samochodu AUTOSAN A0909L.03.S 12,5 t stanowiącego własność Gminy Jarocin |
ogłoszenie o sprzedaży autobusu.zip |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-05 13:56:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-10-03 13:55:20.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-30 08:20:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-28 13:52:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-20 15:15:58.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-16 14:25:45.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-16 11:41:56.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-09-09 13:55:21.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-08-03 08:59:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-08-01 08:39:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-28 08:50:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-28 08:48:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-22 13:55:29.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-22 10:28:54.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-20 09:34:06.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-13 13:39:22.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-08 10:22:19.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-07-04 12:04:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-06-30 13:14:55.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-06-29 13:54:49.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-06-27 10:02:06.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-06-15 12:18:10.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-06-13 11:19:10.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn. "Bankowa obsługa budżetu Gminy Jarocin wraz z jednostkami podległymi w okresie od 01.07.2022 r. do 30.06.2025 r." |
|
Zawiadomienie o wyborze oferty-2.pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2022-05-27 14:29:14 | Data modyfikacji: 2022-05-27 14:35:58.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-05-26 08:03:50.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2022-05-25 10:32:20 | Data modyfikacji: 2022-05-25 10:37:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-05-24 10:02:11.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-05-12 10:04:14 | Data modyfikacji: 2022-05-12 10:06:21.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-05-10 09:03:07.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-03-04 11:19:38.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn."Prace porządkowe i pielęgnacja zieleni na placu przy budynku Urzędu Gminy w Jarocinie oraz placu przed budynkiem komunalnym nr 150 w Jarocinie w roku 2022" |
o wyborze oferty .pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-03-02 10:11:24.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pm. "Prace porządkowe i pielęgnacyja zieleni na placu przy budynku Urzędu Gminy w Jarocinie oraz placu przed budynkiem komunalnym nr 150 w Jarocinie w roku 2022" |
informacja z otwarcia ofert UG Jarocin.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-28 12:45:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-22 12:26:23.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-21 11:24:34.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-18 10:38:08.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-15 12:44:54.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-14 11:37:19.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2022-02-08 08:55:20.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-28 09:06:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-23 09:08:42.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn. "Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy Jarocin w roku 2022". |
Powiadomienie o wyborze oferty |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-21 11:17:21.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. "Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy Jarocin w roku 2022" |
Informacja z otwarcia ofert |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-20 12:24:15.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-16 13:28:35.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-15 13:50:40.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-14 13:18:36.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-13 09:57:26.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-03 12:55:21 | Data modyfikacji: 2021-12-10 11:05:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-12-02 13:20:24.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-11-30 13:51:10 | Data modyfikacji: 2021-11-30 13:53:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-11-23 08:46:59.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Majdan Golczański, gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 968 z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki nr 964, 975, 978/1, 981/1" |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Majdan Golczański |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-11-16 15:53:34 | Data modyfikacji: 2021-11-16 15:55:52.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-10-27 14:09:50 | Data modyfikacji: 2021-10-27 14:15:53.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Majdan Golczański, gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 714/1 z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki nr 712, 716" |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Majdan Golczański |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-09-27 14:24:29 | Data modyfikacji: 2021-09-27 14:26:22.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Katy, gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 1031 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 1032" |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Katy |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-09-27 12:28:23 | Data modyfikacji: 2021-09-27 12:30:28.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. "Usuwanie wyrobow zawierajacych azbest z terenu gminy Jarocin" |
azbest wybór oferty.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-09-20 09:49:37.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-09-15 13:03:22.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-09-10 14:22:36 | Data modyfikacji: 2021-09-10 14:28:10.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-09-08 08:14:27.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-09-07 11:38:34.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-09-03 13:37:56 | Data modyfikacji: 2021-09-03 13:43:57.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-09-03 13:00:03.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-23 13:53:34.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.: ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Jarocin, gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 650/3 z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki nr 649/16, 649/17". |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Jarocin |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-08-18 13:57:33 | Data modyfikacji: 2021-08-18 14:02:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-18 09:44:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-16 10:46:22.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-12 10:23:09.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-12 10:21:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-10 13:00:19.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-10 12:51:36 | Data modyfikacji: 2021-08-10 12:52:44.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-06 10:07:02.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-02 10:06:48.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-08-02 09:37:25.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-07-28 14:54:39 | Data modyfikacji: 2021-07-29 10:45:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-14 09:03:56.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-12 14:24:58.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-09 09:11:18.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-07 09:57:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-01 08:34:59.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-07-01 08:31:27.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-29 11:24:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-28 13:29:17.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Domostawa gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 522/1 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 525" |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Domostawa |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-06-25 15:33:33 | Data modyfikacji: 2021-06-25 15:37:00.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-15 10:56:44.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-15 10:54:33.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Domostawa gmina Jarocin, oznaczonej w ewidencji gruntów nr ewid. działki 367/1 z nieruchomością sąsiednią oznaczoną jako działka nr 360/2" |
Powiadomienie o wyborze oferty rozgraniczenie Domostawa |
|
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-06-14 13:55:13 | Data modyfikacji: 2021-06-14 14:02:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-10 10:40:07.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-06-09 12:12:00 | Data modyfikacji: 2021-06-09 12:21:54.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-06-01 09:36:30.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2021-05-25 15:46:12 | Data modyfikacji: 2021-05-25 15:59:13.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-05-21 12:13:28.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. "Rozbudowa budynku Urzędu Gminy o windę dla osób niepelnosprawnych" |
Informacja z otwarcia ofert |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-05-19 10:19:35.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-05-11 13:34:08.
Powiadomienie o wyborze oferty na zadanie pn. " Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Budowy drogi gminnej w Zdziarach". |
Powiadomienie o wyborze ofery |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-05-07 14:13:00.
Informacja z otwarcia ofert "Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Budowy drogi gminnej w Zdziarach" |
Informacja z otwarcia ofert |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-05-04 14:29:30.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-04-21 12:38:02.
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn,"Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwolebiu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Budowy drogi gminnej Golce-Rusiny" II raz |
Powiadomienie o wyborze oferty Golce-Rusiny II raz.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-03-22 10:00:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-03-16 13:18:05.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-03-08 14:10:02.
Uniewaznienie postępowania na zadanie pn. " Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej (ZRID) dla Budowy derogi gminnej Golce-Rusiny" |
Unieważnienie postepowania ZRID Golce-Rusiny.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-03-04 13:08:05.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-03-02 09:56:38.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn.pn.„Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla Budowy drogi gminnej Golce – Rusiny”. |
Informacja z otwarcia ofert ZRID Golce-Rusiny.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-02-24 13:50:36.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-02-17 13:34:04.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-02-16 10:39:58.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-02-15 14:06:08.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2021-02-03 12:51:39.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-09-11 14:40:58 | Data modyfikacji: 2020-09-11 14:45:42.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-08-19 10:52:40.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-08-10 12:56:59 | Data modyfikacji: 2020-08-10 13:01:06.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-08-07 08:41:32.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-08-03 11:09:03.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-31 13:50:26.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-29 12:31:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-28 14:19:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-27 11:43:53.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-07-27 11:36:38 | Data modyfikacji: 2020-07-27 11:42:15.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-07-27 09:10:38 | Data modyfikacji: 2020-07-27 11:45:16.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-24 13:56:26 | Data modyfikacji: 2020-08-03 10:51:02.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-23 10:08:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-21 10:13:19.
Zapytanie ofertowe na zadanie pn."Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin"-II raz |
Gmina Jarocin zaprasza do składania ofert na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin"
UWAGA!!!
Termin składania ofert uplywa dni 28.07.2020 o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2020 o godz. 10:15 zapytanie ofertowe Załącznik nr 1 - formularz ofertowy załącznik nr 2 - projekt umowy |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-20 12:29:42.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-20 09:21:35.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-17 11:44:03.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-17 10:42:14 | Data modyfikacji: 2020-07-21 10:08:18.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin" |
Unieważnienie AZBEST 2020.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-15 12:17:10.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-14 12:01:11.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-13 08:42:34.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-06 10:14:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-07-03 08:49:32.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-05-29 09:21:26 | Data modyfikacji: 2020-06-16 10:27:45.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-05-11 10:38:48.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-05-08 10:15:14.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-04-27 09:19:07 | Data modyfikacji: 2020-04-27 10:40:09.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-04-17 10:44:26.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn."Zdalna Szkoła" |
Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert na zadanie pn. " Zdalna Szkoła"
Gmina Jarocin pragnie poinformować, że w związku z pandemią COVID-19, dokumenty przesyłane do tutejszego Urzędu Gminy pocztą tradycyjną oraz kurierską są objęte 2-dniwą kwarantanną, mając na uwadze powyższe oferty na zadanie pn. "Zdalna Szkoła" zostały poddane kwarantannie.Poniżej w załączeniu przedstawiamy sprostowanie informacji z otwarcia ofert. Informacja z otwarcia ofert "Zdalna Szkoła" - Sprostowanie informacja z otwarcia ofert Zdalna Szkoła.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-04-15 11:07:15 | Data modyfikacji: 2020-04-16 09:34:40.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-04-06 12:52:38.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-03-13 11:51:47.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2020-02-28 10:28:49.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2020-01-10 13:41:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-12-20 12:01:50.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-12-19 10:39:01.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2019-12-18 11:36:02 | Data modyfikacji: 2019-12-18 11:40:19.
Zapytanie ofertowe na zadanie pn. „DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU 2020” |
Gmina Jarocin zaprasza do skłóadania ofert na zadanie " Dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Jarocin w roku 2020"
Uwaga!!!
Termin składania ofert upływa dnia 19.12.2019r. o godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2019r. o godz. 9:15 zapytanie ofertowe na dowóz dzieci w 2020r. |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-12-10 12:53:18.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2019-10-03 12:41:58.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. "Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Szwedy" |
Gmina Jarocin zamieszcza informację w załączniku o wyborze najkorzystniejszej oferty Informacja z otwarcia ofert - droga Szwedy |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-09-20 13:17:20 | Data modyfikacji: 2019-09-26 08:13:48.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-09-20 13:13:09.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2019-09-16 14:38:22 | Data modyfikacji: 2019-09-16 14:44:27.
Zapytanie ofertowe na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2019" |
Gmina Jarocin zaprasza do składania ofert na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2019". Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie z udziałem środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Uwaga!!!
Termin składania ofert upływa w dniu 20.09.2019r. o godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.09.2019r. o godz.9:15 Zapytanie ofertrowe AZBEST załącznik nr 1 Formularz ofertowy Załącznik nr 2 Projekt umowy |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-09-11 14:36:50 | Data modyfikacji: 2019-09-11 14:54:19.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-09-10 13:06:35.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-06-07 10:21:31.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-05-27 08:39:33 | Data modyfikacji: 2019-05-27 08:44:02.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadani pn."„Przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa” |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu o cenę
Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin informuje, że na: „Przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa” w wyznaczonym terminie wpłynęło 3 oferty.
1. GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z O. O., Jarocin 45, 37-405 Jarocin – cena brutto 46 857,03 zł;
2. Hubert Jamróz HUB-DREW, ul. Kolbuszowska 27, 36-122 Dzikowiec – cena brutto 46 970,39 zł.
3. Usługi Remontowo – Budowlane „MALBUD” - Andrzej Małek, Sarzyna 763, 37-310 Nowa Sarzyna – cena brutto 58 538,79 zł.
W wyniku oceny złożonych ofert wybrano: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z O. O., Jarocin 45, 37-405 Jarocin – cena brutto 46 857,03 zł.
PREZES WICEPREZES Anna Smutek Zbigniew Lach |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-02-20 13:03:21.
Przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa”. |
ZAPYTANIE O CENĘ Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm./
I. Zamawiający: Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin Jarocin 159 37-405 Jarocin NIP: 865-23-35-096 tel. 661 031 110
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.: „Przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa”.
II. Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją urządzeń. 2. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia: 20.05.2019 r. 3. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wszystkie roboty i dostawy objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem i specyfikacją dostaw urządzeń oraz instrukcjami dostawców i producentów zastosowanych urządzeń. 5. Jeżeli w specyfikacji dostaw znajdują się znaki towarowe lub nazwy własne, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów/urządzeń/rozwiązań. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/urządzenia/rozwiązania wymienione w specyfikacji dostaw mogą być zastąpione materiałami/urządzeniami/rozwiązaniami równoważnymi. Za urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie. 6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4) Oświadczenie RODO. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na maila: sppj@interia.pl
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Justyna Kubasiewicz. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00.
VI. Miejsce składania ofert: Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą: Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin, 37-405 Jarocin 159 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przystosowanie pomieszczeń w budynku remizy OSP w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Domostawa” NIE OTWIERAĆ PRZED 19.02.2019 r. godz.15:30
- termin składania ofert do dnia 19.02.2019 r. do godz. 15:15
VII. Wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w w/w terminie, które spełnią wymagania określone w zapytaniu o cenę. Kryterium oceny oferty: cena 100%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy, jeżeli: • Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, • Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Informacje o formalnościach: 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
PREZES WICEPREZES Anna Smutek Zbigniew Lach
Załączniki: 1. Formularz ofertowo-cenowy 2. Projekt umowy 3. Przedmiar robót 4. Specyfikacja urządzeń 5. Oświadczenie RODO formularz ofertowo-cenowy projekt umowy przedmiar specyfikacja urządzeń RODO |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2019-01-30 08:59:03.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-12-20 08:32:03.
Informacja z otwarcia ofert na zadanie pn. " Dowóz uczniów do placówek oświatowych z terenu Gminy Jarocin w roku 2019" |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., przedstawia informacje z otwarcia ofert.
W dniu 19 grudnia 2018 r. o godz. 09:15 w budynku Gminy Jarocin odbyło się otwarcie ofert na zadanie pn.: „DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU 2019” Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 119 337,00 zł brutto. Zestawienie ofert złożonych przez Wykonawców w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie: Lp. Nazwa Wykonawcy Adres Wykonawcy Część I Część II 1 Zakład Usługowy Ul. 1000-lecia 41 ________________ 105,00 zł brutto – za jeden dzień przewozu Damian Wójcik 37-420 Rudnik nad Sanem 2 Usługi Transportowe Golce 87 Przewóz Osób Autokarem 37-405 Jarocin ________________ 274,00 zł brutto – za jeden dzień przewozu Jerzy Kiszka
3 PKSw Stalowej Woli Ul. Ofiar Katynia 30 54,57 zł brutto – jeden bilet miesięczny 2 400 zł brutto – dzierżawa autobusu _______________ Spółka Akcyjna 37-450 Stalowa Wola
Termin wykonania zamówienia: do dnia 23 grudnia 2019 r.
Wójt Gminy Jarocin /-/ Zbigniew Walczak |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-12-19 11:04:07 | Data modyfikacji: 2018-12-19 11:05:41.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-12-07 13:36:52.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-11-28 08:33:12.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-11-27 14:48:26.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-11-20 14:28:08.
Wybór najkorzystniejszej oferty na zadanie pn."Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla Publicznej Szkoly Podstawowej w Domostawie" |
wybór najkorzystniejszej oferty.pdf |
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-11-20 14:22:09.
Informacja z otwarcia ofert "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Domostawie" |
informacja z otwarcia ofert.pdf |
|
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-11-16 10:26:36.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2018-11-07 10:57:36.
Opublikowane przez: Daria Kutyła | Data wprowadzenia: 2018-11-07 10:50:02.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2018-10-23 12:35:20.
Informacja z otwarcia ofert " Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Jarocinie" |
Informacja |
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-08-17 07:00:33.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-08-07 11:54:11.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-07-31 12:41:29.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Budowa otwartej strefy aktywności nad zalewem w Jarocinie" |
informacja |
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-07-23 07:12:11.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-07-19 14:57:10.
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-07-09 11:18:15.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2018-07-09 08:33:26 | Data modyfikacji: 2018-07-09 08:57:47.
Opublikowane przez: Marzena Olszówka | Data wprowadzenia: 2018-06-27 10:01:25 | Data modyfikacji: 2018-06-27 10:11:34.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadnie pn. „Budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu” |
Jarocin, dnia 11.04.2018 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu o cenę
Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin informuje, że na: „Budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu” w wyznaczonym terminie wpłynęło 2 oferty.
1. GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z O. O., Jarocin 45, 37-405 Jarocin – cena brutto 60 000,00 zł;
2. F. H. U. „ISKRA” Katarzyna Szkolnicka, ul. Św. Józefa 7, 37-700 Przemyśl – cena brutto 109 569,07 zł.
W wyniku oceny złożonych ofert wybrano: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z O. O., Jarocin 45, 37-405 Jarocin – cena brutto 60 000,00 zł.
PREZES WICEPREZES Justyna Kubasiewicz Anna Smutek
|
|
Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz | Data wprowadzenia: 2018-04-11 10:42:03.
ZAPYTANIE OFERTOWE (ZO) - Sprzęt OSP |
Jarocin dnia 21.03. .2018r.
Nr sprawy: SO.271.1.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE (ZO) - zaproszenie do składania ofert
Zamawiający – Gmina Jarocin, 37-405 Jarocin 159 działając zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych”, zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia publicznego na wykonywanie zadania pn.: „Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostek OSP z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej”
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu i wyposażenia dla jednostek OSP z Funduszu Sprawiedliwości – Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zgodnie z umową nr DSRiN-I-7211-135/18 z dnia 14.03.2018r. tj.:
- defibrylator AED zgodny z wytycznymi KSRG - 2 szt. - torba PSP R-1 z kompletem szyn Kramera i deską ortopedyczną - 2 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zaproszenia (Formularz cenowy)
2. Termin realizacji przedmiotu umowy : od daty podpisania umowy do 31 maja 2018 roku 3. Wymagania Zamawiającego:
3.1. Wykonawca załączy do OFERTY : 1) oświadczenie, że posiada zdolność techniczną, kadrową jak również ekonomiczną pozwalającą zrealizować przedmiotowe zadanie zgodnie z wymogami Zamawiającego ( zaleca się zgodnie z załączonym formularzem OFERTY)
2) Formularz cenowy
3.2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o załączony Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do zaproszenia. b) Cena jednostkowa za wykonane dostawy winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym zaproszeniu i projekcie umowy. Cena powinna obejmować koszty transportu do Zamawiającego. c) Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Wszystkie rozliczenia między stronami będą dokonywane w PLN. d) Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na czas trwania umowy i nie będzie podlegać zmianie.
4. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert: 1) Cena brutto zadania - 100 % Za najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w kryterium oceny ofert.
5. Sposób przygotowania oferty. Oferta winna mieć formę pisemną i zawierać co najmniej:
5.1. Wypełniony formularz OFERTY (zaleca się składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1) 5.2. Oświadczenia/ dokumenty wymienione w punkcie 3.1. 5.3. Czytelną OFERTĘ wraz z załącznikami, wykonawca złoży lub prześle (np. pocztą) w formie pisemnej, w zamkniętej i opisanej kopercie, podpisaną przez upoważnioną osobę. W razie potrzeby, należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę. Zaleca się, aby koperta zawierająca OFERTĘ wraz z załącznikami była opisana:
Urząd Gminy Jarocin 37-405 Jarocin 159
Oferta na „ Zakup sprzętu dla OSP działających na terenie gminy Jarocin”
Termin składania ofert 05.04.2018r.
Ofertę złożoną po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci wykonawcy.
6. Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać w terminie do dnia 05.04. 2018 r., do godz. 11:00 osobiście ( sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Jarocin, 37-405 Jarocin 159, sekretariat
7. Osoba upoważniona do kontaktów ze strony Zamawiającego: Alicja Habuda – Cichoń , tel.: 15 8713140 od 9:00 do 14:00, e-mail: usc.jarocin@wp.pl
8. Załączniki do zaproszenia: 1) Formularz OFERTY, 2) Formularz cenowy, 3) Projekt umowy |
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2018-03-22 10:33:53 | Data modyfikacji: 2018-03-22 10:36:36.
ZAPYTANIE O CENĘ na zadanie pn. „Budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu” |
Jarocin, 21.03.2018 r.
ZAPYTANIE O CENĘ Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm./
I. Zamawiający: Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin Jarocin 159 37-405 Jarocin NIP: 865-23-35-096 tel. 15/8713141, fax. 15/8713138
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.: „Budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu”.
II. Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i projektem budowlanym. 2. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia: 30.06.2018 r. 3. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV: 45111200-0; 45112700-2; 45233250-6; 45233300-2. 5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo - cenowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na maila: j.kubasiewicz@op.pl
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Justyna Kubasiewicz. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00.
VI. Miejsce składania ofert: Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą: Stowarzyszenie Przyjaciół Państwa Jarocin, 37-405 Jarocin 159 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Budowa pomnika poświęconego pacyfikacji wsi Graba podczas II wojny światowej wraz z zagospodarowaniem terenu” NIE OTWIERAĆ PRZED 10.04.2018 r. godz.11:00
- termin składania ofert do dnia 10.04.2018 r. do godz. 10:45
VII. Wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych w w/w terminie, które spełnią wymagania określone w zapytaniu o cenę. Kryterium oceny oferty: cena 100%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy, jeżeli: • Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, • Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu ofertowo - cenowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Informacje o formalnościach: 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
PREZES WICEPREZES
Justyna Kubasiewicz Anna Smutek
Formularz ofertowo-cenowy Projekt umowy Przedmiar robót Projekt budowlany |
|
Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz | Data wprowadzenia: 2018-03-21 14:30:35 | Data modyfikacji: 2018-03-21 14:47:19.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY - zakup i dostawę nowego samochodu osobowego służbowego dla gminy Jarocin |
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W związku z przeprowadzonym zapytaniem ofertowym z dnia 05.12.2017r. na zakup i dostawę nowego samochodu osobowego służbowego dla gminy Jarocin dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamówienie zostało udzielone Dostawcy: NISSAN AUTONIX S.J. Autoryzowany Dealer Al. Rejtana 67, 35-959 Rzeszów za kwotę 79 900,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset złotych)
UZASADNIENIE Przedmiotowe postępowanie było prowadzone w trybie zapytania ofertowego. W związku z rozesłaniem zapytania do 3 – ech oferentów oraz zamieszczenia na stronie internetowej www.jarocin.bip.gmina.pl do zamawiającego wpłynęła tylko jedna oferta.
Oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym a zaproponowana cena mieści się w kwocie przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Wójt Gminy Jarocin Zbigniew Walczak
|
|
Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2017-12-11 14:30:34.
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn. "Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego służbowego dla Gminy Jarocin" |
Jarocin, dnia 05.12.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczące zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000euro
Podstawa prawna: art.4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Jarocin 37-405 Jarocin 159 Tel. 15 8713141, fax 15 8713138 e-mail: jarocin@kki.pl
NIP: 602-00-18-288, REGON: 8304093399
1. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego samochodu osobowego służbowego dla Gminy Jarocin. Kod CPV zamówienia 34110000- 1 samochody osobowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • Rok produkcji –2017, fabrycznie nowy • Liczba miejsc - 5 • Typ nadwozia - pięciodrzwiowe, typu SUV, CROSSOVER • Silnik – benzynowy, benzyna/lpg • Pojemność skokowa min.1600 max 2000 cm3 • Moc silnika – min. 160 KM • Norma emisji spalin – min. EURO 6 • Skrzynia biegów 6-b. manualna • Napęd przedni • Prześwit – min. 18 cm • Centralny zamek sterowany pilotem • Immobilizer • ABS + EBD • ESP • 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne oraz kurtynowe) • Zabezpieczenie drzwi tylnych przed otwarciem • System wspomagania ruszania pod górę z funkcją Auto Hold • Elektryczny hamulec postojowy • System pomiaru ciśnienia w oponach • Koło zapasowe dojazdowe • System audio z radiem/CD, MP3,AUX, USB i iPod, Bluetooth • 6 głośników • Zderzaki w kolorze nadwozia • 17 ‘’ felgi ze stopów metali lekkich • Światła do jazdy dziennej w technologii LED • Tylne światła w technologii LED • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłowym • Przednie lampy przeciwmgielne • Przednie i tylne szyby elektrycznie regulowane • Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach • Wspomaganie kierownicy • Tempomat z ograniczeniem prędkości • System Start/Stop • Lusterka zewnętrzne regulowane i podgrzewane elektrycznie • Automatycznie składane lusterka • Automatyczne wycieraczki i czujnik deszczu • Ogrzewana szyba przednia • Podgrzewane siedzenia • Lakier – metalik kolor srebrny • Apteczka, Trójkąt Odblaskowy, Gaśnica, • Gwarancja min. 3 lata
2. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Siedziba serwisu, w którym będą przeprowadzane przeglądy gwarancyjne i inne, nie może znajdować się w większej odległości niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 2) Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest protokół końcowy przekazania/odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Płatność za przedmiot umowy nastąpi na podstawie przedłożonej faktury VAT, w terminie 7 dni od daty przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 4) Wymagany okres gwarancji – minimum 3 lata.
3. Termin i miejsce realizacji.
1) Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do dnia 28.12.2017r. 2) Odbiór samochodu w siedzibie (salonie) Wykonawcy. Jeżeli siedziba Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą będzie znajdowała się w odległości większej niż 100 km do siedziby Zamawiającego, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:
1) Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. 2) Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: a) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty – załącznik nr 1 b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
5.Kryteria oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium – cena 100%
6.Sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 2) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być napisane w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełnione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena netto i brutto w złotych polskich według obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny. 4) Cenę oferty i pozostałych kosztów należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 6) Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego – zapisu poprawnego. 7) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 11.12.2017r. do godz. 10:00 w formie pisemnej ( osobiście, pocztą, przesyła kurierską) na adres Gmina Jarocin, 37-405 Jarocin 159 – na kopercie należy umieścić napis:
„ Oferta – zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego” – nie otwierać przed 11.12.2017r. godz. 10:15
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2017r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Jarocinie pokój nr 6. 3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, z zastrzeżeniem, że cena podana w ofercie nie będzie podlegać negocjacjom.
8. Informacje dodatkowe. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 2) Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Andrzej Kata – 15 8713141, e-mail zastepcawojta@wp.pl
10. Załączniki: Załącznik nr 1 – formularz ofertowy Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 – wzór umowy
Wójt Gminy
Zbigniew Walczak
Załącznik nr 1 Załącznik nr 2 Załącznik nr 3 |
|
Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz | Data wprowadzenia: 2017-12-07 13:45:52 | Data modyfikacji: 2017-12-07 14:16:21.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na zadnie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2017” |
Jarocin, dnia 28.04.2017 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu ofertowym
Gmina Jarocin informuje, że na: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2017” w wyznaczonym terminie wpłynęło 6 ofert.
1. Paź Bogusław AUTO-ZŁOM USŁUGI POGRZEBOWE „EDEN”, Świniary Stare BN, 27-670 Łoniów – cena brutto 27 914,85 zł; 2. ŚRODOWISKO I INNOWACJE Sp. z o. o., Dobrów 8, 28-142 Tuczępy – cena brutto 29 894,05 zł; 3. PHUP „EURO-GAZ’” Sp. j., Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny – cena brutto 31 246,74 zł; 4. P.P.H.U. „eko-grunt” Wojciech Wieczorek, ul. Goleszowska 15/20, 43-300 Bielsko-Biała – cena brutto 39 228,95 zł; 5. Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WAGRA” Wacław Ostrowski, Wyżnica - Kolonia 94, 23-251 Dzierzkowice – cena brutto 25 711,35 zł; 6. BHZ Modbut W. Laskowski, A. Laskowska, Orzechów 11, 37-455 Radomyśl nad Sanem – cena brutto 25 794,18 zł.
W wyniku oceny złożonych ofert wybrano: Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WAGRA” Wacław Ostrowski, Wyżnica - Kolonia 94, 23-251 Dzierzkowice – cena brutto 25 711,35 zł.
Wójt Gminy Zbigniew Walczak
|
|
Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz | Data wprowadzenia: 2017-04-28 12:40:18.
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadnie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2017” |
Jarocin, 20.04.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadnie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2017”
I. ZAMAWIAJĄCY Gmina Jarocin Jarocin 159 37-405 Jarocin NIP: 602 00 18 288
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w zakres którego wchodzi: - demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie gminy Jarocin, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości 52,38 Mg, - załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Jarocin w ilości 8,55 Mg. 2. Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. 3. Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 4. Demontaż, odbiór, pakowanie, ważenie i załadunek odpadów przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 5. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 6. Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Ważenie odbieranych płyt azbestowo – cementowych ma odbywać się w obecności: oddającego eternit, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru; Zleceniobiorca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół. 8. Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, protokołów odbioru eternitu od osób uprawnionych, kwitów wagowych, potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 9. Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 10. Wykonawca poniesie koszty ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 11. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie z udziałem środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany do dnia 29.09.2017 r.
IV. WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY Oferta w formie pisemnej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do zapytania – należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w następujący sposób: elektronicznie w formie podpisanego skanu na adres inwestycjejarocin@wp.pl lub listownie z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jarocin w roku 2017” (Urząd Gminy w Jarocinie, Jarocin 159, 37-405 Jarocin) do dnia 28.04.2017 r. do godz. 10:00.
V. DOKUMENTY, WYMAGANE OD WYKONAWCY Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów: - uprawnienia do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, - aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych lub oświadczenie że ma w/w zezwolenie, - umowę ze składowiskiem odpadów na odbiór – unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub oświadczenie, że posiada umowę.
VI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, PODPISANIE UMOWY Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w w/w terminie, które spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. Kryteria oceny ofert: cena 100 %. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty – elektronicznie lub listownie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy, jeżeli: - cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym; - podmiot finansujący niniejsze zamówienie odstąpił od przyznania dotacji. Szczegółowych informacji udziela: Justyna Kubasiewicz, tel. 15/8713141 wew. 28. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
VII. ZAŁĄCZNIKI 1. Formularz oferty.
Wójt Gminy
Zbigniew Walczak Załącznik Nr 1 - Formularz oferty |
|
Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz | Data wprowadzenia: 2017-04-20 08:52:33.
Data wprowadzenia: 2017-04-20 08:52:33 Opublikowane przez: Justyna Kubasiewicz
|