Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Kierownika Klubu "Senior+" w Szyperkach - opiekuna

WÓJT GMINY JAROCIN
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko pracy
KIEROWNIK W KLUBIE „SENIOR +” - OPIEKUN
 

I. Określenie stanowiska pracy:
Kierownik w Klubie „Senior +” w Szyperkach – opiekun.
Kierownik Klubu „Senior+” bezpośrednio podlegać będzie kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie.


II. Wymagania w stosunku do kandydata:

Wymaganie niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 3 letni w pomocy społecznej;
3. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz . 2268, z późn. zm.);
4. Obywatelstwo polskie;
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. Nieposzlakowana opinia;
8. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym.

Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność kierowania zespołem ludzi;
2. Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi;
3. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
4. Znajomość przepisów ustaw: o pomocy społecznej, o osobach starszych,
o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, kodeks pracy;
5. Wysoka kultura osobista, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy;
6. Znajomość zagadnień merytorycznych związanych usługami opiekuńczymi, działalnością rekreacyjną i kulturalno-oświatową dla osób starszych;
7. Prawo jazdy kat. B.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Kierowanie działalnością Klubu Senior+ oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Prowadzenie zajęć z pensjonariuszami, zgodnie z harmonogramem pracy Klubu „Senior+”.
3. Ustalanie i realizacja rocznego planu finansowego Klubu „Senior+”.
4. Opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Klubu Senior+ i prowadzenie dokumentacji.
5. Organizowanie, koordynowanie i promowanie bieżącej działalności Klubu „Senior+”.
6. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z procesem rekrutacji.
7. Współpraca z Wojewodą Podkarpackim, Kierownikiem OPS w Jarocinie i innymi podmiotami w zakresie integracji i aktywizacji osób starszych.
8. Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
9. Racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi
w dyspozycji Klubu, oraz odpowiedzialność za majątek Klubu „Senior+”.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika OPS lub inne uprawnione osoby.
11. Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności osób starszych, pensjonariuszy Klubu „Senior+”.
12. Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie pensjonariuszy Klubu „Senior+”.
13. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie potrzeb pensjonariuszy Klubu „Senior+”.
14. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb pensjonariuszy Klubu „Senior+”.

IV. Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Klubu Senior+, Szyperki 59B, 37-405 Jarocin, parter. Praca administracyjno-biurowa, praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi.
Umowa o pracę zostanie podpisana z Kierownikiem OPS w Jarocinie w wymiarze ½ etatu – w podziale 1/16 etatu stanowisko kierownika, 7/16 etatu stanowisko opiekuna.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy – załącznik nr 1;
2. List motywacyjny;
3. Życiorys- Curriculum Vitae powinien zawierać oświadczenie następującej treści:  ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust 1 lit A RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE.L. 2016, poz. 119.1)”;
4. Kserokopia świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
7. Kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530 z późn. zm.);
8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wzór załącznik nr 2;
9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik nr 2;
10. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku – wzór załącznik nr 2.


Oryginały dokumentów o których mowa w pkt 4-6 należy przedłożyć do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Jarocinie (pokój nr 5) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Jarocinie, Jarocin 159, 37 – 405 Jarocin w terminie do dnia 15 stycznia 2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: ,,Nabór na stanowisko Kierownika w Klubie Senior+-opiekuna”. Nie ma możliwości przesyłania ofert drogą elektroniczną.

VII. Dodatkowe informacje:
1. Oferty, które wpłyną po upływie ustalonego terminu nie będą rozpatrywane.
2. Osoby, które spełnią wymogi formalne poinformowane zostaną telefonicznie
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Przesłane dokumenty nie podlegają zwrotowi.
4. Wyniki naboru na w/w stanowisko zostaną upowszechnione na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jarocinie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Jarocinie.
5. Wójt Gminy Jarocin zastrzega sobie prawo do odwołania naboru bez podania przyczyny.
6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  15 8713393.

 

Wójt Gminy

Zbigniew Walczak

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

Klauzula informacyjna:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jarocin z siedzibą w 37-405 Jarocin 159, tel: 15 8713141, poczta@gminajarocin.pl />2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 15 8733118 lub adresem inspektordanych@gminajarocin.pl />
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko Kierownika Klubu "Senior+" w Szyperkach - opiekuna na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody i art. 221  §1 Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530, z póżn. zm.).
4. Dane kandydatów będą przechowywane do czasu wygaśnięcia obowiązku archiwizacji określonego w przepisach prawa.
5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
7.  Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

 

Opublikowane przez: Administrator | Data wprowadzenia: 2023-12-29 10:21:09 | Data modyfikacji: 2023-12-29 11:40:50.
Data wprowadzenia: 2023-12-29 10:21:09
Data modyfikacji: 2023-12-29 11:40:50
Opublikowane przez: Administrator
« powrót